down in the past

2 timmar var jag ute och gick. Jag hade sällskap av lisa mesta dels av tiden, förutom att det tog mig 40 minuter att komma till lisa. 20 hem, hehe. Det var grymt skönt med lite sol iallafall, även om den mest dök upp när vi redan hade gått vår runda. Duktiga är vi iallafall. Dock pallade jag inte trycket när jag skulle till träningen och var tvungen att be om skjuts. I detta fina väder! Ångrar det lite, men mina fötter värker fortfarande.

Träningen var bra och nu väntar jag på god mat. Vad det nu än kommer att bli, så blir det nog bra. Jag ska sova ap-tidigt idag eftersom jag inte sov något inatt, det börjar komma fram nu så att säj.

glödlampa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0