:)

Idag ska jag hämta mitt nästa h&m paket som har kommit, förhoppningsvis finner jag allt återstående i den. Jag unnade mig en hårinpackning idag också, känns bra och omtänksamt av mig att ta hand om det.

Det känns förövrigt ganska bra att vår vita gräsmatta börjar bli grön, dassigt grön. Om några månader är den grönare än det grönaste gräset. Och så kommer det att växa ogräs på det och min pappa kommer plocka upp vartenda en. Jag kommer kunna ha mina jeansshorts, ligga på gräsmattan och dricka milkshake, saft works too. Fina tankar.


Ett litet grattis till Daniel kan vi få in här också, bilden är tillägnad till honom. Att förlora i buzz var något som tog hårt på honom. Grattis buddy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0