I don't want this in my world

Igår fick jag inte mycket skrivet, min dator var på vift på annat håll i bilen. Nu är den i trygga händer igen på skolbänken, hehe.

På idrotten dansade vi streetdance och det var ascoolt. Svettigt också. Kändes lite unfair att emelie och josefin dansar det, det fick oss andra att se mindre bra ut. Att hälften av klassen valde att ta på sig tights gjorde det inte heller mer rättvist.

Efter lunch och mycket sol hade vi svenska. Vi jobbade med grammatik och gjorde mest ingenting. Tog fyra tåget hem, träffade en matilda som hade färgat och klippt håret. Superfint! Jag for vidare ner mot träningen och cyklade hem efter den. Helt slut i kroppen och hjärnan gick jag och la mig i sängen efter lite mat och en dusch.

Nu sitter jag visst här igen, redo för matte. Inte lika redo för muntliga saker i engelska, men det får gå an. Dutten saknas, cry baby :( hehe

man börjar ju undra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0