I like it better when it hurts

Nu tar jag en dag paus från praktiken för att imorgon åka till växjö och vidare mot tipshallen. Dag X för all del. Och för att fortsätta klaga som jag de två närmsta veckorna har gjort så är mina händer för färligt förstörda. Det som stör mig mest är att jag inte kan komma på vad det är som jag är allergisk mot,  vilket jag antagligen är. Nu har jag smörjt in dem, vill mest bara skrika nu, för det känns som att jag har doppat dem i 10000grader varmt vatten, skämtar inte.

Kvart över fyra tog jag mitt pick och pack och gick hemåt. Efter en ganska god lunch tillsammans med systeryster på Olé. Tog mig en runda ute i spåret med molle. Det var livsfarligt. Nu funderar jag på att göra en äppelkaka (igen) och njuta av lite sovmorgon imon. (som om jag inte redan har haft värsta lyxtiderna, kommer bli tufft att stiga upp halv sex sen. Först påsklov)


stor nos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0