one love in sadness

Idag var barbro snäll och lät oss ha egen hårvård. Det blev hektiskt och jag känner nu hur hela min hjärna har arbetat idag. Först färgade jag amandas hår, jättebrunt. Hon blev superdupermega fin. Jag blev nästan lite avundsjuk ett tag. När vi hade ätit wok och rastat klart satte jag och amanda igång med att avfärga lisas hår. Slängde i en röd färg och väntade ut tiden. Sköljde och fick sen en mycket fin röd lisa. Alla som gjordes idag blev super fina! Jag själv skippade det idag, tänkte ta det imorgon istället. Om jag kommer på något att göra med det. Jag är för feg för att förändra det stort och så känns det onödigt att bara göra något litet. Dilemma må jag säj.

Klockan 15.53 sharp var vi hemma i älmhult. Jag lagade mat när jag kom hem, pasta och skinksås (hehe). Jag har skrivit klart den förbaskade rapporten, så nu är jag satisfied. Nu fullkomligt längtar jag tills imorgon! Det kommer bli askalas med klassfest imorgon (trots de ynka 11 pers som ville joina). Mer åt oss, som man kan säga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0