she will be loved

I morse ville jag gräva ner mig i sängen och aldrig stiga upp. Så blev det inte utan jag tåg mig till tåget. På matten fick vi  tillbaka våra prov, sedan kröp jag in i min bubbla och försökte räkna lite matte efter frullen. Som jag förövrigt åt mig illamående på. Som om det inte vore nog med mat försökte vi även kränga lite fisk, gick inte bra och gick ner till gvg för att köpa godis. Sagt och gjort. Vidare till konsum där julia gjorde bort sig, men det är förlåtligt. Det är inte alltid lätt att veta, på beloppet, eller inte? Hehe :) Vi knallade vidare över till skolan där djävulen bär prada väntade. Det satt mäkta fint med film en engelska lektion, sedan hade vi lite muntligt och gick hem.

Tretåget var vårt och framme i älmhult pallrade jag och julia oss bort mot sorello för att beställa bord. Så nu kära fr1or är 12 platser bokade på sorello! Jag känner på mig, att de kommer att bli en sjuhelvetes bra kväll! Vi skiljdes åt och jag gick till qompaniet och sedan trampade jag hem.

Klockan är kvart i 6 och jag har redan hunnit duscha, ganska starkt gjort. Har på känn att jag till och med kanske kommer i sängs i en bra tid ikväll. Who knows? Först har jag dock en nk-rapport som skall skrivas. Målet är att få det färdigt redan ikväll, kan gå. Inte nödvändigtvis, men kanske.


Kommentarer
JULIA!

gud vad denna helgen kommer bli bra :)

2010-03-10 @ 19:04:47
URL: http://juliaronnebring.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0