snusrand

Jaha, ännu en fruktansvärt galen morgon/förmiddag/eftermiddag/kväll/natt.

Som sagt tog vi oss samman och samlades på haganäsparkeringen för att packa in oss i bilarna och åka till Olympen där tävlingen höll plats. Vi gjorde vad som behövdes göra och huxflux var tävlingen igång. En poäng på 8,3 och en fjärdeplats. Ganska nöjd med det. Dock kan jag inte sluta tycka att det är jävligt fegt att köra ljushopp. Tredjeplatsen var faktiskt vår. Och whats up med långhåriga blonda killar? Med en medalj runt halsen åkte vi hemåt.

När jag var hemma lagade jag mat och sedan började jag och martina fixa iordning oss lite. Amanda och hennes papi kom och hämtade upp mig och vi åkte till lisa. Jag var trött, bitter, men ändå ganska glad. Maria, matilda och julia a befann sig också på plats. Lisas mamma körde ut oss till häradsbäck. Dansgolvet var inte vår den kvällen, utan där spenderade vi bara lite av våran tid. Sedan gick det överstyr och det fanns spya överallt, folk mådde inge vidare och ingen gjorde något åt det. Jag antar att folk är för självupptagna nu för tiden. En timme ute i kylan utan jacka fick mig att få nog. Vi åkte hem med julias pappa och jag gick och la mig i hopp om att söndagen aldrig skulle närma sig. Men jag tackar dennis för festen och jag tackar lisa, amanda, julia och många andra för gott sällskap!

Nu har jag stigit upp enbart för att min bilrapport ska skrivas.
sucky



a little something


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0