under the moonlight, you see a sight that almost stops your heart

Jag lyckades hålla mig ifrån tvättmassakern och kunde i lugn och ro (eller inte) tvätta. Idag har jag spenderat dagen över allt i salongen nästan. Gjorde en uppsättning på ett dockhuvud. Resten var mest likadant, förståeligt med tanke på att jag inte kan göra så mycket. Jag tar en dag i sänder. Kvart över 4 fick jag fint besök vid namn Julia, vi pratade lite, jag fick sluta och vi sa hej då medan hon knallade bort till sin salong igen.

Nu har jag fortsatt agera frisör, fast på hemmaplan. Jag har rakpermanentat henne och om fem minuter ska det sköljas ur. Frågan är hur bra resultat det kommer att bli, med tanke på vad slutdatumet på förpackningen visade. Hehe, nej så illa var det å andra sidan inte. Jag håller mina tummar i  behåll och hoppas att det blir fint och att hennes hår sitter på plats när det tvättats ur.


en aning oslipad, men blir nog bra med utstyrsel och diverse tillägg. Och efter MÅNGA repetitioner på dansen. Hoppas på vinst även detta året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0