I somehow find, you and I collide

Det känns rätt bra att läsa allas facebook-statusuppdateringar om diverse redovisningar och plugg som måste göras, när jag själv kommer att kunna sova hur länge jag vill imorgon. Vädret framöver ser dock inte så ljust ut på klart.se. Mulet och lätt regn, g-great!

Jag och mamma gjorde förövrigt en visit på willys och maxi för att handla lite. Maxi var stängt, så egentligen var vi inte där. Vi bara körde en drive-by i parkeringen tills vi upptäckte skylten med öppetiderna. Vi var där 5 över sju, de stänger sju sharp! I såna fall önskade man att man vore som kungen, med makt att hålla matbutikerna öppna i några minuter till för att hinna köpa vad som köpas skall. Jag är ingen kung och maxi hade inget medlidande. Jag får helt enkelt ta min cykel imorgon.


Nu känner jag att jag måste skaffa comviq, jag vill ha lika fina kompisar.


Kommentarer
Comviq/Tele2

Hej Kristin,



Vi på Comviq tycker det är väldigt kul att läsa att du blir intresserad av att skaffa oss som mobiloperatör. Just nu har vi en kampanj där man som ny kund får 100 kronor i ringpott och 1000 fria MMS. Är du intresserad kan du läsa mer på vår hemsida http://www.comviq.se/buy.html?offeringId=startpaket.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Comviq/Tele2.

2010-03-29 @ 15:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0