you light up my world

Min byxdress från hm kom idag och också min bikiniunderdel. Nu har jag vad som önskades och de var fin fint!

Träningen idag var lång, jag var trött och min kropp hängde mest åt ett annat håll. Det gick bra ändå och tävligen kan bli riktigt kanon. På lördag gäller det att ge järnet. Mycket tävlingar på en och samma termin nu kan jag känna, på lördag är det gyllene hatten, om ett par veckor är det DM och i juni ska vi på dancecompetition i västervik. Mycket att stå i, men ack så roligt!

Nu har jag druckit jucie i liter och varvat ner efter dansen. Jag höll på att gå in på konsum utan mina brallor idag också. Kunde ha blivit en pinsam situation, men jag hade hjärnan med mig och hann dra på mig byxorna utanför bilen.
ps. jag hatar robin för att ha visat mig bubble spinner.
han ska ner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0