young and rich

Det är lite oroväckande att jag har massiva utslag på knogarna, jag hoppas fan inte att jag är allergisk mot någon ämne, då kan de bli så att jag tar livet av mig, möljligtvis. Lång mening.

Igår kväll hade jag och pappa moviekväll efter att vi bakat en äppelkaka. Vi kollade först på män som hatar kvinnor och den gröna milen. Jag somnade i soffan och vaknade av att jag hörde att pappa pratade med mig. Jag var ganska vid omedvetande och kan ha svarat vad som helst. Jag minns iallafall att jag muttrade något i stil med; nu går jag och lägger mig. Stapplade in på mitt rum och sov som en stock.

Vaknade halv 10 idag, städade mitt rum så fort jag vaknat till lite. Nu är jag klar och ganska pepp på mat. Ikväll ska jag dansa, från 6-halv9 även idag, tufft med bra! Vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0