but it's better if you do

Det gick bra hos vetrinären idag förutom att han went nuts på den stora bruna hunden, men bortsett från det. Han fick lugnande och somnade på fem röda.  Efter att  han kräkts upp lite skinka och så först. Vi lämnade honom med den snygga norrbaggen och en timme senare möttes vi av en ganska dizzy jycke. Det hade en effekt på honom minst sagt. Hela dagen har han fått vänja sig vid att ha en tratt på sig. De första fem timmarna satt han bara på samma fläck i huset medans jag åkte till maxi för att sälja jordgubbar.  Fick tio kronor i dricks och klockan åtta kom jag hem. Möttes av en aning piggare hund. Hör man grova duns i huset så vet vi vem det är som har sprungit in i bordsbenen eller i dörren. Hehe. Ikväll har vi även ätit pizza för den som antecknar.


ovan trattanvändare eller bara hög på lugnande?

Nu ska jag nog pallra mig hem till johanna och kolla på film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0