flyger iväg som ett pappersflygplan

Coolt att haganäs har en egen spotifylista som folk kan ta. Helt awesome typ.
Kursen i bråthult gick fort och det var många trevligt människor på plats. Några känningar men också complete strangers. Undra hur deras hundar är. Fika fick vi gott om och så pratade vi lite och fick beskriva vilken hundras vi själva skulle se oss i. Jag skulle visst vara en golden retriver, men jag nöjer mig med de. Dem är ju rätt smarta ändå.

Inatt drömde jag förresten något HELT galet. Har nog aldrig drömt något så sjukt förut. Jag kommer inte ihåg särskilt detaljerat, men jag kan vara snäll och dela med mig av lite utav den. Jag befann mig i hökön, hos våra gamla kompisar där. Jag och någon (okänd) person hade låst in oss på badrummet. I badkaret ligger en gammal gubbe, random. Han ser ut ungefär som han i söndagens avsnitt av wallander - hemligheten. Han som var mördaren. Iallafall, vi skulle mörda honom där han låg i badkaret. Klippa upp hans ansikte och plåga honom med en stekpanna. Sedan blev vi påkomna och jag drog på min mina rosa mjukisbyxor och cyklade snabbt som fan. Jag kom till den stora vägen från älmhult till osby och då mötte jag en polisbil. Först försökte jag, med mina rosa byxor, cykla det fortaste jag kunde men kom på mig själv med att det aldrig skulle gå. Så jag slängde cykeln åt sidan, visade mina händer och skrek "det var jag" med den grovaste mansröst jag kunnat få fram i ett sådant länge.

Efter det vaknade jag. Behövde nästan nypa mig i skinnit för att kunna skilja på verklighet och dröm. Okej, detta är nog ett tecken på att jag inte ska kolla på deckare. Inatt ska jag drömma om enhörningar.


fin hest


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0