I'm not falling in love, I'm just falling to pieces

Trött som en gnu har jag precis legat och kollat färdigt det nya oth-avsnittet. Jag var nära på att somna, men lyckades hålla mig ganska vaken. Resultatet är lika med att jag knappt kommer ihåg något av de.

Idag har vi haft nationella prov. Läs/hör i engelska. Det var fan det svåraste jag gjort på ett tag. Med andra ord gick de inge vidare och de pratade apfort och jag fattade mest ingenting. Vi åt lite fisk till lunch och fick oss ett gott skratt. "Amen vad fan är det här?" "vatten". Satt bort tiden i matsalen och gick för att ha svenska. Ville hoppa från en bro, men gjorde inte det. Vi hade en skattjaktstävling på nätet. Helt okej att jag vann den och så fick vi sluta halv 3. Också helt okej. Gick runt i regniga växjö och kom ut i ett inte allför regnigt älmhult. Här var iallafall himeln blå och solen kikade fram. Jag lisa och amanda gick till time för att finna lyckan i marabou - polka. Finns den när vi ska köpa den? - Nej, naturligtvis inte. Ledsen cyklade jag hem, fällde några tårar, torkade mig och gick in genom dörren.

Försökte laga lite mat fort eftersom jag var hungrig. Stod 10 minuter framför skafferiet och försökte välja vad jag skulle laga. Alternativen var A) Spagetti B) Skruv-pasta och C) Snabbmakaroner. Känns som dagens ilandsproblem, men alltid står man inför ett jobbigt beslut. 

Nu var det tänkt att jag skulle städa mitt rum. Egentligen är det ett fett måste. Jag gäspar var femte sekund och känner att städning är överskattat. Om en dag igen kommer det att vara lika stökigt igen, om inte ännu värre. Bortkastad tid skulle jag vilka säga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0