so long

Nu har jag och martina lekt med alla tusen tennisbollar vi har. Ganska kul tills jag sköt in alla i granen. Då blev hon arg och vi gick in. Nu sitter vi och spelar kort istället, i hopp om att jag inte ska kasta in även de i granarna. Ska nog lyckas hålla mig från att göra det.

För övrigt så luktar jag väldigt mycket gräs. Det känns somrigt. Mina fötter har gräsfläckar av att jag har sprungit på gräsmattan barfota, endast iförd t-shirt och shorts. Det är nära nu. Om tre veckor har vi sommarlov, vädret känns mer lockande än det någonsin har gjort. Kanske får vi en sommar även i år. Kanske vi även i år kan samlas framför en eld och ha det mysigt vartenda sommarkväll som kommer. Åh, jag har en hel bild uppmålad framför mig där vi står och försöker gå igång en eld utan att egentligen lyckas. Galet mysigt!

nu väntar 27dresses på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0