sugar, we're going down

Jag fattar inte ens varför jag är vaken nu, jag borde ha sovit i minst tre timmar till!

Anyways. Jag blev tvungen att jobba kvar till klockan 7 istället för halv 6. Vilket förstörde mina planer för kvällen, den rubbade min idé så att säga. Nåväl, när jag plockat ihop alla jordgubbar, räknat pengarna och lämnat en redovisning så cyklade jag hem. Med sprängande huvudvärk visste jag inte om jag skulle gå med cykeln eller cykla. För varje trottoarkant jag körde upp och ner för så kändes det som att det slungades ett stort bowlingklot rätt i skallen på mig. Jag kom hem och svalde några alvedoner och försökte vila lite. Med ingen tid till vila fick jag istället packa ihop mina grejer och åka till julia. Vi fixade oss sådär, tanken var att vi skulle till josefin på lite party. Istället lämnade jag julia och lisa och åkte med robin till hans place. Började med en bäst-av-tre tunering i biljard. Jag och daniel utklassade robin ganska bra tycker jag. Avslutade biljarden för att kolla på något svårsammanhängande film och äta plopp. Som istället mest hamnade på golvet. Robin drog fram en pickadol ur sitt vapenförråd och började skjuta oss med sin softairgun. Jag trodde hela tiden att jag skulle få mina ögon utskjutna tills robin övergick med att skjuta på sig själv istället. En störrelättnad, även om han inte passar som någon självmördare. Nitendo 64 sattes igång och det var stenhård kamp. När jag äntligen fick vinna så la vi av och kollade på old dogs. Klockan blev tre och robin körde oss hemåt. Snällt det :) Jag hörde fågelkvitter runt 4a tiden och kände att det var dags att gå och lägga sig.

Idag borde jag som sagt ha sovit ett antal mer timmar med vaknade av att mamma drog igång dammsugaren i örat på  mig. Då fanns det inte längre något alternativ. Jag gjorde mig lite frukost och varm oboy och ligger nu och kollar på marley and me. Dels för att det är den enda filmen jag har på min dator och dels för att ingen ville kolla på den igår.

Kvart i ett ska vi till vetrinären med vår mus igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0