tacosöndag

En dag som denna hade inte varit en bra dag att banta, om jag nu gjorde det så hade det gått utför. Vilket jag inte gör. Anyways. Vi fikade med mamma och hon berättade lite om sin resa och dittan och dattan. När vi var klara satte jag mig för att räkna matte (wtf?) och när klockan blev halv sex begav jag mig till willys och träffade elin, sedan fortsatte vi iväg mot sunnerbogatan i pappas gamla place. Sammanträffande liksom. När vi som skulle vara på plats var på plats så fick vi mat i form av tacos. Söndaslyx skulle jag vilja kalla det, det är  inte varje söndag man äter tacos. Eller wienerbröd och daimtårta. Vi drog igång väldigt gamla gymnastikfilmer. Det blev naket, virrigt och mycket skratt. Sanna och Astrid bjöd på ett dansnummer och  klockan 10 begav jag mig hemåt. Blev följd av två grabbar varav en hade gangster keps, visste att det skulle bli slutet på mitt liv och gick med en hastighet i 110km/h. Varför ska jag alltid envisas med att gå genom industriområdet? Jag får nog ta och skärpa mig och införskaffa lite mod. Sluta vara den mörkrädda fegis som jag är. Mitt mål för 2010... tack för en mycket trevlig kväll linda och tack till resten av sällskapet!

Kort dag imorgon. Ska sova typ NU... omedelbums!
Vi hörs imorgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0