there is a line to cross

Lång dag. Alldeles för många timmar. Började med ett teoripass på idrotten, snackade stresshantering och sådantdära ni vet. Sånt lärare måste prata om för att kunna bocka av det på betygskriterierna. Gick bort till västerled och hade yoga som nästan förvandlades till en strippklubb med alldeles för mycket svankningar hit och dit. Det var väl skönt. Gick till maten och pillade bort bönorna och åt majs. Hade lite svenska på det som grädde på moset. Eller egentligen var de väl datorkunskap vi hade, det sög i vilket fall som helst och jag ville hem.

Gick på stan efter skolan, fick åka hem sen och nu borde jag kanske ta och räkna några mattetal. Inte så sugen på nationella imorgon faktiskt. Hade gärna hoppat det, faktiskt. Bara två kvar trots allt, det ska jag nog fixa. Kanske. Nu måste jag bara lägga mig i sängen lite, ta en tupplur. Är rätt mätt på denna veckan nu faktiskt, den har varit way too long. Ändå har vi bara gått en och en halv skoldag, konstigt nog.

nähe nähej
hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0