man must dance

Det tog emot att tacka nej till rock the lake med fina människor. Did what I had to do, typ. Det enda som skulle få mig på fall är faktiskt andreas grega. Om inte min andra kärlek från mycket yngre dagar kommer. Vilket inte kommer att hända.


jag vet iallfall någon som kommer ha roligt på kyrkogården i sommar

herregud vad tråkig denna bloggen har blivit. Mitt liv, dag in, dag ut. Jag undrar egentligen vilka som tycker det är intressant att läsa allt skit jag skriver. För att fortsätta lite i samma spår kan jag berätta att jag ligger i sängen, med fötterna trycka längs väggen och huvudet på en kudde och datorn på bordet framför mig. Jag sneglar lite på roast på berns samtidigt som min käke börjar domna bort vid de här laget. Sovit skulle jag ha gjort för en och en halv timme sedan, men det har det inte blivit mycket av.

ser fram emot ogiltig frånvaro

peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0