i don't breakeven

När jag fick fram ett e och ett frågetecken på miniräknaren kände jag att det var dags att ge upp mina mattekunskaper. Jag får hoppas på måttligt svåra uppgifter och en hel del tur ifrån han där uppe. Dags att visa att du finns. Nationella kan ta sig i röven med andra ord. Fast å andra sidan hade vi inte fått sluta vid 11 om vi inte hade haft det. Lite bra för det faktiskt med sig.

Istället lyssnar jag på lite gammal hedlig musik som simple plan. Kommer på mig själv med att texterna fortfarande sitter i mitt huvud, deep down. Efter alla dessa år utan konstant strömmande av detta otroliga band från mina högtalare. Ett tag kunde jag knappt leva utan dess musik, idag förstår jag inte varför jag slutade lyssna. Texterna talar för sig själva och de gör det jävligt bra.

Oroväckande att mitt b har suddats ut från tangentbordet.
nu känner jag att te skulle sitta som smäck i min tomma mage.

imorgon ska jag jobba for the first time. Jag är såhäääääääär nervös.
då åker strawberry crew-tröjan på
hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0