all i need is a time machine

Igår var en regnig idag, idag är det en snöig. Imorgon hoppas jag på sol och 25+, men hur stor är chansen?

Jag och Sofia städade bort rusket i tvättstugan, pyntade lite till och schamponerade igår. Idag har jag mest knallat runt ensam i salongen. Plockat lite, druckit mycket cappuccino och sånt fint. Fick en och en halv timmes lunch, passade på att äta på kina med syster. Slutade vid kvart i 4 sedan och åkte hem.

Idag ser jag dessutom lite goofy ut i ansiktet efter att ha blivit sparkad i ansiktet av en unge igår på träningen. Smällar man får ta som ledare har jag hört. Klippte Andy och Johanna också på kvällen, efter att ha varit ute på en snöjakt i en kvart. Fann tillslut vad jag hittade och promenerade hemåt.

Nu ska jag kolla oth och hoppas på att jag kan spela lite the sims 3 sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0