fränt

Okej, jag gjorde det faktiskt! Klippte av mig håret idag, yey! Eller inte jag förstås, Sofia gjorde det. First thing this morning. Jag som vanligtvis alltid är så feg. Är nöjd, och nöjd över att jag ens tog beslutet. Drastiskt var det ja, men trivs som fisken i havet. Så tack Sofia! Har fixat den sista pedant-städningen inför julskyltningen i salongen. Så som att putsa fönster utomhus i 5 minusgrader. Ett steg närmare frisör, inte sant? Hehe. Fast det var roligt det också. Slutade vid fyra och halkade bort till hartmans. Träffade en fin lisa på willys också, hängde med henne och angie hem. Lagade mat och mös. Fina tjejer!

skulle kollat färdigt på 13 snart 30 men nu rullar eftertexterna. Funny, då får det väl bli lite one tree hill iställelt. Sedan får jag väl minsann sova, i guess. Helg är ju jävligt fint iallafall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0