jag ser sprickor i horisonten som ingen ser

Efter en hel utekväll på wärkstan ser man ut såhär.

Ingen näsa kvar och röda ögon.

Jag hade skitkul! Vi började med lite förfest och Matildas syster innan vi promenerade bort mot wärkstan. Mycket folk och en hel del okänningar som skulle fram och påta på min mössa. Det gillar inte katter. Även fast dj'n och den skäggiga mannen tyckten den var söt. Jag vandrade hemåt när det var dags. Cyklade i 75 minusgrader, det var najs. Jag hade ju iallafall mina tassar och min mössa, och svansen men den hjälpte mig inte så mycket.

Idag väntar endast en massa plugg som jag har skjutit på hela veckan. Det är väl fan att jag aldrig kan ta tag i vad som måste göras. Istället så har jag ju en asrolig dag framför mig. Får glädja mig åt allt skrattretande jag såg igår :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0