glass, varmt vatten, liggande, sittande, vaken, sovandes

Idag har jag växlat mellan glass och varmt vatten med honung. Liggande till sittande och åter igen till liggande. Sova och vara vaken. Dagen har med andra ord inte gått fort, eller jo på ett sätt har den det för jag har sovit bort mestadels av den. De timmarna jag har varit vaken har gått långsamt. Så kan man beskriva det.

Nu ska jag ta en väl behövlig dusch, kan hända att det blir isbad av det. Just nu är jag så varm så jag snart exploderar. För fem minuter sedan frös jag så jag var tvungen att ha två tjocka täcken. Med andra ord är det lite svårt att veta hur många täcken eller hur mycket kläder jag borde ha på mig. För min del är det ganska lugnt, jag har trots det haft en vilosam dag. Sluppit både engelska och matte, vilket i och försig kan bli hårt.

Nåväl.
Imorgon är det fredag!
Då ska det mysas på restaurang med klassen, fina grejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0