5 oktober

Igår var det intensivt minsann, med ganska så passiva stunder. Började dagen med frisörteknik där vi skrev ett arbete om olika situationer man kan hamna i. Fick lite försäljningsgrejer också som vi ska sälja för att få ihop pengar till en resa till london. Så mina kära läsare, behöver ni strumpor, underkläder, tröjor eller liknande så har jag en hel katalog till salu för er med New Body grejer. Hehe, där fick jag in lite reklam mitt i allt också. På svenskan tittade vi på film, jag såg grabben i graven bredvid. Kanske inte en film jag vanligtvis hade valt att titta på, men med lite godis tog vi oss igenom det också.

Cyklade hem en runda efter tåget för att lämna av lite saker, cyklade ner till träningen. Vi tränade häcken av oss bokstavligen. Det kompenserade vi upp med ett årsmöte och en mycket trevlig stund på sorello med linda, göran, mahesika, adde och werner.Kom hem lite efter tio och då var de nästan omedelbums i säng utan att somna.
Nu har vi frisörteknik och lite teori. Ikväll ska det tränas lite till och ännu ett möte. HEJHOPP


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0