festival festivaaal

Yes! En sak mindre att tänka på som behövs på min bocka-av-lista. Fint ska det vara. Åkte ner till träningen efter att ha suttit frustrerad framför datorn. Vilket egentligen var helt onödigt då det bara var en halvtimme kvar. Tränade inget, pratade lite innan jag och mamma körde hem. Tog med oss molle ut på en promenad också. För jag var tvungen att handla tuggummi. Har varit utan en hel dag. För mig är det som att vara utan hörlurar (Vilket jag förvisso också är. För mina är sönder) eller som för en rökare att sluta röka. Tror jag får koncentrartionssvårigheter när jag blir utan tuggummi. Hehe.

Tänkte faktiskt gå och lägga mig i sängen nu. Agneta har på något sätt tryckt in i min hjärna att det är bra med vila, så varför inte följa hennes goda råd.

Förövrigt vill jag ha lite höstlov nu.
Har alldeles för mycket roligt inplanerat nu.
PEACE





hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0