celine

Vi fikade i två och en halv timme innan vi praktiskt taget blev utslängda vid stäningsdags. Det var mysigt och jag gör det gärna om och om igen. Vi beslutade oss för att gå hemåt och jag hade trevligt sällskap. Väl hemma tog jag fram grandma'n i mig igen och fortsatte sticka på min halsduk. I den här takten som kylan kommer behöver den vara klar illa kvickt. Drog igång ett nytt avsnitt one tree hill och slutade på 36.50. FRUKTANSVÄRT störigt. Jag antar att jag får kika klart resten när jag käkar frukost imorgon. Eller när jag vaknat. Om jag inte snoozar i hundra år förstårs.

Jag och martina åkte till willys också. Fick med mig tom och jerry kex. De är underskattade, för ack vad gott det är. Nu bör jag krypa bort till min säng och vänta på en ny dag. Kul för mig.

godnatt

förresten, celine!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0