en till himmel

Jag kom aldrig riktigt in i rätt mood igår. Fast det var kanske lika bra det. Vi förpartajade lite hemma hos lisa och runt 12-halv 1 när restena av min kupaner gick mot speak, gick jag hemåt. Mötte lite trevliga bekanta innan jag stapplade vidare. Gjorde lite mackor innan jag la mig framför ytterliggare några avsnitt oth. Får inte nog, ungefär.

Idag vaknade jag vid 8. Utan några tecken på bakfylla, (ÅH YIHOO! Fast med tanke på det nyktra tillståndet jag höll igår skulle det vara konstigt om jag vaknade upp bakis). Hehe. Liten sidorgrej sådär. Åkte och lämnade martina, var ute och gick med jycken och nu har jag äntligen skrivit klart svenskan. Har räknat förbaskat mycket matte också. Nu väntas bara engelska boken och lite reflektering och att skicka in engelskadebatten. Hejhå, duktig, flitig, plugglig tjej idag.

Plus att jag ska få dansa av mig lite ikväll, livet leker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0