it don't come easy, it don't come fast

Idag kan man faktiskt inte klaga på lektionerna. Fast jag hade gärnat legat kvar i sängen hela dagen. Vid halv 6 piskregnade det och det var fortfarande ganska kolsvart ute, men vad gör man inte. Frisörteknik på morgonen. Där slängde vi ihop ett snabbt arbete om försäljning, service, kroppspråk och kundpsykologi. Lektionen efter maten var svenska. Vi satt och diskuterade invandrare, identiteter, kultur och det som hör till. Riktigt okej faktiskt, för det är rätt intressant hur vi kategoriserar folk. Slutade vid tre och jag, amanda och lisa satte fart mot stan utan att riktigt veta vart vi skulle hän. Innan vi visste ordet av det satt vi alla tre på askelyckan med en sockerbulle. ÅH så fantastiskt. Jag inhandlade ett par jeans för skojs skull sedan gick vi mot tåget.

Tydligen hade det varit bombhot i danmark som gjorde oss 20 minuter sena. Sånt som händer varje dag, så vi tog det med en nypa salt. typ. hehe. Cyklade till haganäs och tränade lite. Fast jag var trött och min kropp var trött och min hjärna befann sig på en annan planet. Och det resulterade i... ja ni vet.

nu ska jag äta rissoppa och duscha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0