more than a lover






hehe. No wonder varför det gick snett.

Efter att ha fikat på muffins och te med mamma och pappa åkte jag hem till lisa. Vi gick upp i gemensamlägenheten, med tusen spel under armarna. Julia, Josefine och Matilda kom lite senare. Angelinga var snäll och åkte till konsum och inhandlade massa gott åt oss. Vi spelade cluedo och pictionary fast att man ska förklara och gissa ordet. Hur mysigt som helst, trots att det var lördag. Det hade regnat hela dagen och jag tyckte vi gjorde det bästa av det. 12 kom mamma och hämtade oss och jag la mig i sängen när jag kom hem.

Nu har jag suttit fyra timmar och skrivit, räknat matte och läst. Herregud, vad händer med mig? Har lite kvar, men jag känner för lite mat och lite vila innan jag tar nya tag igen. Klockan sju är det dags för dansträning, blir nog fint det!


Kommentarer
Anonym

faaast jag sa att den sista bilden inte fick komma ut på nätet darl!

2010-09-19 @ 15:14:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0