onsdag

Jag gillar onsdagar. Mest för att vi bara går halva dagen och har uf. Vi har kommit en bit på vägen nu iallfall, tangled music uf. Hehe. När vi slutade så åt vi lite fisk i skolan innan jag och amanda begav oss för att köpa ytterst lite godis och så inhandlade jag en ny kofta. Vi mötte upp våra kompanjoner och gick mot bion. I rymden finns inga känslor. Så grymt bra. Precis vad vi fem behövde. " Vi måste hitta en ny jävla tjej till dig" ÅH! Skulle kunna se den 100 gånger igen. hehe

Kom hem vid 4, åt lite och så la jag mig för att kolla det nya one tree hill avsnittet. Säsong 8. Lite confusing sådär. Vid 7 bestämde jag och lisa träff utanför maskrosen och så promenerade vi som aldrig förr. En och en halvtimme senare, efter mycket regn och kyla, så var jag hemma. Skönt!

Nu fattas bara ett varmt bad, lite rapsolja i håret och mycket sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0