valvaka

Körde en powerwalk till träningen, det var skönt. Fick skjuts hem för det "regnade" och så var de jävligt mörkt. Just nu försöker jag fokusera på valvakan, går sådär. Är lite lost när det kommer till siffror och %. Kommer inte underfund med något av det nu, trots att pappa förklarat det tusen gånger. Tycker iallfall att det är ganska sjukt att intresset för SD har blivit stort.

Fast jag ska inte snacka mer, för egentligen kan jag ingenting om politik. Den senaste tiden har jag kollat på debatterna med pappa, men det har mestadels bara slutat i bråk. Hehe. Skönt att jag har fyra år kvar innan jag behöver sätta mig in i det här på riktigt.

Måndag imorgon, men jag lever för att vi är lediga torsdag och fredag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0