13 april, 2011

3 timmars träning två dagar irad, idag väntas ännu en lång träning. Idrottsskolan. Har hört på ryktesvägar att det ska vara kalasmånga barn. Kommer vara slutkörd i huvudet. 

Igår hade vi ju egen hårvård, jag slingade över min röda slinga och klippte mig lite. Tack för det lisa. Sedan var det min tur att sätta igång med Lisas stora projekt. Bottenfärg och slingor i topparna. Blev ap-nöjd med henne! Hon också hoppas jag! Hehe.

Idag bjöds vi på frukost för att ha gjort ett bra arbete på dag-x. Mycket gott och trevligt. Skrev en reflektion och gjorde en undersökning på stan. Jag fick med mig en fin poncho hem. Igår fick jag med mig en tröja. Har nog handlat alldeles för mycket denna månaden egentligen, tur pappa inte vet om det och tur att mamma inte är hemma.

Åh. På tal om mamma. Ringde henne. Det är 23 siffror att slå för att komma fram, mycket att hålla reda på. Vattenfestivalen är igång där och jag vill verkligen bara tillbaka. Tänk vad kul att åka runt i släpbilar och alla bara slänger vatten på varandra från motorvägarna och på gatorna. Kleta på lite babypulver på alla också. Hade gjort allt för att kunna vara där, för det är världens upplevelse.
Ganska blöta och fulla av babypulver.
Älskar vattenfestivalen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0