Ärlighet Respekt Kärlek

Idag har jag putsat 100 fönster och legat x-antal timmar i solen. Till och med bikinin fick åka på idag. Fått lite färg på nosen och diverse kroppsdelar. Känns som att våren börjar dra sig mot lite varmare, sommar liksom. Jag och fru bengtsson bestämde glassträff på torget.  Årets första kulglass ligger i magen och det var allt bra det. Igår hade vi ju dessutom filmmys, vilket vad mys som ni kanske förstod.

Tumblingen låg på plats på golvet i hallen när jag kom ner dit. Vilken sjuk respekt man har för den nu alltså. Vågade knappt sätta min fot på den, hehe. Pussy. Storstädning pågick här hemma och jag fick snällt delta i detta roliga evenemang. hehe kanske borde starta ett evenemang på facebook varje gång vi städar här hemma. "Storstädning hemma hos familjen karlsson" Kommer. Kanske kanske. Kommer inte.

Nu är jag vrål hungrig. Har levt på två knäckebröd och en glass idag. Vill ju inte bli tanig nu så får väl se till att äta lite innan jag går och lägger mig.
haha söt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0