cool and bored

Gick och la mig med en bettskena i munnen, vaknade utan den. Var i helvete har den tagit vägen? Och det är inte den här stunden då jag yrar och bara tror att jag tog på mig den innan jag gick och la mig, för jag VET att jag hade den. Letade igenom min säng imorse, inget spår. Måste ha svalt den, hehe.

Det har varit sol idag, fick oss på lite bättre humör. Satt mot väggen och när vi sitter mot väggen, då är det vår. Unnade oss lite spice&rice idag, samt en päron daim-glass. Det är ju trots allt måndag. Tränade lite och gick en runda med Johanna.

Nu har vi två studiedagar framför oss. 
Fortfarande inte för min del. Fudnerar på att få en allvarlig sjukdom. Orkar. Inte. Tänkte mig en god sovmorgon och en brakfrukost. Fast, nä. Måste duscha, luktar säkerligen väldigt illa, men det känner jag inte själv. Nähe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0