don't fucking tell me what to do

Fick ett påhopp av pappa idag när jag snällt bad om att få en ny tandborste.
- Tappade du din gamla i toaletten också eller? 

Nu känner jag mig äcklig som springer runt med en toa-mobil. Sköljde ju faktiskt den under kranen också. Dansen idag var mörbultande. Klagar mer än vanligt. Nu sitter jag och mamma och väntar på våra friterade pommesfrittes. Söndagslyx i all ära. Denna vecka följs av två studiedagar. Jag kommer inte att kunna njuta utav någon, för jag ska ju jobba. Det lät som en mycket bättre idé när jag var i diö och sa att jag kunde jobba dessa två dagarna. Idag känns det inte längre som någon god idé överhuvudtaget. Vad tänkte jag med? Jaja, stålar är alltid stålar och jag är öppen för alla inkomster. Även de tuffa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0