when you're so long gone, you can't help yourself

Skrev mitt prov i 2 och en halv timme. Hoppas på att min erfarenhet av Kent-konserter inspirerade mig tillräckligt för att naila detta. Om inte kommer jag nog hata kent för alltid och aldrig mer kunna lyssna på musiken utan att bli upprörd över nationella, hehe. Kan bli så illa. 

Var hemma vid 12 och somnade. Har aldrig varit så skönt att sova som det var idag. Tror att jag kunde släppa allting idag, och bara leva för fredagen, tävlingen och hela påsklovet.  När jag vaknade så slingade jag lite, sen slingade jag lite till, klippte lite och en klippning till. Fulla muggar idag. 

Fulla muggar imorgon. Ska slinga Johanna, träna (Ja, för hundraelfte gången denna veckan, GALET. hehe) och sedan ska det firas nyktert i liatorp. Men först måste jag kolla klart på Himlen är oskyldigt blå och sova. För övrigt blev jag nästan rädd för början av den filmen, man får liksom se... oväntade saker. Väldigt oväntade. Näheee.

Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0