words can never make up for what you do

Frisörmässan i Jönköping igår var så bra! Tog en massa bilder, som förvisso är ganska ointressanta för de som inte var där. Kommer säkerligen upp några ändå. Och vi hade solen på vår sida vilket gjorde hela vår dag i princip. Det fanns mycket att se och lite för få goodiebags att hämta, men vi klarade oss bra trots det. Visningarna var grymma och att luncha på en uteservering var pricken över i:et. 

På kvällen gick vi till Henke som hade lite party utan några förväntningar. Non-smacking generation är numer vår grej trots att den bröts av trogna medlemmar. Gick för en gångs skull hem i vettig tid och kunde vakna upp utan att känna att jag behöver ligga i sängen hela dagen.

Faktum är att jag just nu sitter på altanen i förd endast ett linne och shorts. Älskar vädret och att vår altan ligger i lä för vinden. Älskar att kunna ha mina brillor på näsan av en anledning istället för att använda dem för att se tuff ut. Vad som tar mest stryk är troligtvis min dator som just nu håller på att smälta. Men måste man plugga en söndag när det är sol ute får man ta lite risker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0