28 augusti

Sjukt. Studentfesten i onsdags var okej. Det är ju ändå lillördag, så varför inte fira. Fredagen gick från flopp till flipp. Eller något. Supermys hos carolina med tre fina tjejer. Åkte till speak easy, kände mig vilsen, gick till wärkstan istället och där var det livat. Träffade för mycket folk för mitt eget bästa. Fick skjuts hem av en snäll robin som antagligen inte kunde se mig gå hem i mina 13 cm. På lördag körde vi på nytt. Tänkte ta det lugnt, men så blev inte fallet. Trillade på dansgovlet för ett fetto i vit tröja skulle trycka sig fram, sedan var det ett annat pucko som körde in hela sin klack i benet på mig. Har ett och ett annat blåmärke både på armar och ben. Älmhultsdagarna iår levererade ganska bra, helt enkelt.

Sov i tre timmar, sedan väckte mamma mig och jag var tvungen att åka till diö för att jobba. 10 timmar senare - död och hungrig. En endaste macka hann jag äta under dagen, då kan ni ju gissa hur galet mycket jag jobbade idag. Är slut i varternda muskel och i varenda hjärncell jag har. 

Imorgon börjar en veckas praktik!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0