last friday night

Bjöd in på grannfika i vårt röda hus. Trevligt om man gillar att prata om antingen blommor, militären eller försvunna personer. Jag fick ju äta lite tårta, så jag kunde stå ut ett litet tag. Gav upp när de började diskutera andra ointressanta saker. Jag har trots detta ganska så mysiga grannar till vänster om mig. 

Har levererat tårta till ekebo idag. Blev nog ganska poppis där. Kände mig snäll och givmild, trots att det varken var jag som hade bakat tårtan eller som egentligen skulle bjuda på den. Vad gör det. Dunkar lite Dada Life på den stationära datorn. Hade glömt hur det var att höra på musik från riktiga högtalare. Påmindes av det igår, tror jag har tinnitus i båda öronen. Eller så är jag döv, kan inte bestämma mig för vilket ännu. Av hög musik, men antagligen mest för vår hemska sång igårkväll. Hör bara mig själv skrika till grenade utan att ens tänka på mina stackars vänner som måste lyssna på detta. Får bättra mig på den fronten, alla andra fronter också. 


haha. sommarlovet 2007. För fyra år sen hade jag världens fulaste kläder och en snelugg som man antagligen hade kunnat döda med. Dessutom hade jag nog alldeles för mycket smink för mitt eget bästa. MEN det var ganska bra tider det och en mysig kväll vid diösjön. Plus att hon är ganska bra.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0