rädd att jag kanske hade läst dig fel. kan jag säga nu med säkerhet, att min första instinkt var korrekt

Nattliga funderingar och tankar. Okej, klockan är halv 11, nästan natt. Tog tag i mitt musiknäste och skaffade spotifypremium. Kände att det hade gått på tok för långt när jag inte hade något kvar att lyssna på. Dödade min mobil idag också, alla mina låtar är borta. POFF! Fast det kanske var ödet när jag skaffade det obegränsade. Musik i all ära. Har nästan till och med redan gått förlångt, missade avtagsvägen när jag och pappa skulle köra till hökön för att jag pillade på radion. Bådar inte gott. Körde nästan på två stycken fasaner som var ute och spatserade. Skämtar inte när jag menar nästan, det var på fjädern att en av dem blev mos under pappas opeldäck. Undra hur jag då kommer att reagera nästa gång, när det står en älg längs vägkanten istället för två inkompetenta fåglar.


Hälsade på det här lilla charmtrollet idag. Som hon växer! 
Resten av dagen har jag ägnat åt körboken (idag igen tänker ni. och ja, faktiskt. idag igen).

Tänkte sova ut imorgon, men hörde mig själv säga "väck mig när du vaknar" till pappa. Det här kan gå hur fan som helst. 10 dagar kvar. Lite ångest.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0