staden äter upp mig

En tripp till växjö resulterade i... ingenting. Mat på donken och ett försök till shopping. Gick alltså inte vägen för mig, men det är väl min plånbok ganska lycklig över. På kvällen var det dags för hejhejdå-fest. Trots att medelåldern gick över huvudet på mig så var det en mycket mycket trevlig tillställning. Cyklade hem i regn och var för en gångs skull inte rädd för att cykla i mörker. 

Idag har jag inte gjort ett smack. Åkte i Robins fina cabbe och tog en snabb fika med honom på derés. Väldigt trevligt. Laddar om mina batterier nu, för ikväll ska vi med finåk ta oss till växjö och karloskar. Pappa ville ge mig utegångsförbud för att jag kommit hem klockan 3 nästan varenda natt nu i två veckor. Låt oss säga att jag har mina anledningar och utegångsförbud på sommaren är inte att tala om. Hehe. Hjälper att jag är ganska duktig på att övertyga honom också. 

Puss! eller något
lite hav och så


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0