the replacements

Spontan är bra. Klockan 1 mitt i natten cyklade jag ner till vintervägen och där var det fullt hus må jag säj. Cyklade hem igen vid tre då jag kom på att nykter och fulla människor inte fungerar så bra ihop. Så jag letade mig hem genom dimman, åt snabbnudlar och sov ganska så gott till klockan slog 12. 

Effektiv som jag är har jag klippt gräset och varit ute på en powerwalk som bara varade i 30 minuter innan jag kom krypandes hem. Nu har jag förstått innebörden av att inte ta ut sig allt för mycket i nya skor. Min häl är nu pyntad med ett 2x1cm långt köttsår. Fabulous! Sedan var jag häftig och tränade agillity med molle på gräsmattan.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Och ikväll ska jag gå en runda med Johan. Får väl se hur långt utanför dörren jag kommer innan jag börjar klaga. Hehe.


en fisk


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0