14 augusti

En lång promenad med johan i nästan 3 timmar, en kväll hos Petersson med besök på sorello och en kväll hos åberg. Klart godkänd sista helg på sommarlovet. Nu är det bara det värsta kvar, vända tillbaka på dygnet. Vet inte hur det ska gå till eller vilka drastiska åtgärder jag bör använda mig av, men på något sätt måste det ju ske. Är ganska avundsjuk på alla killar som förmodligen ligger vid havet såhär dags i Ayia Napa. (Eller vaknar upp och är fruktansvärt jävla bakis just nu!!! hoppas mer på det) Jag själv ska sätta mig bakom skolbänken redan på torsdag. Och fint väder har det inte heller varit på ett tag. Man blir ju lite trött.


Ikväll ska jag äta på sorello med två väldigt fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0