oleo

Igår besökte vi Oleo. Efter snabbt förfestande hos mathias åkte vi taxin in till växjö. Kan ha varit det roligaste under hela kvällen och träningsvärk i röven har jag också. Dansade av oss lite innan alla blev utslängda vid stängningsdags. Fantastiska vänner vi har som åker hem utan oss, hehe. Så där stod jag, mathias, olof och ola själva i regnet. Har aldrig varit så arg i en busskur, men har nog aldrig haft så roligt i en busskur heller. Man kan väl säga att tiden från 2 till halv 4 gick ganska fort trots alla omständigheter. Halv 5 ramlade jag in i huset och då var jag ganska så fetetrött. 

Vaknade vid 1 idag av att pappa ropar att maten är klar. Gick en lång runda med Evelina och har resten av kvällen suttit med trafikskoleboken. 


ja det var väl det stora hela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0