we danced on tabletops. and we took too many shots. think we kissed but I forgot

Var alltså och kirrade kvällsmaten ute på de sju haven igår. Blev nästan sjösjuk ett tag när det stormade ute. Ramlade nästan ut båten också när en ful orm kom simmandes. Gick en runda i spåret med evelina och så rökte vi lite vattenpipa på altanen nårga stycken. Antagligen sista gången vi gör det på ett tag, typ tills nästa sommar. Sorligt, ledsamt, tråkigt, trist, bedrövligt, dystert, tragisk och väldigt beklagligt.


Idag ska jag rida häst. Kan ha varit hundra år sedan.
Och imorgon ska jag börja skolan, känns som hundra år sedan.
Insåg idag när klockan ringde vid halv 9, att jag ALDRIG kommer att fixa att stiga upp halv 6 imorgon. Det kommer inte att gå. Om det mot förmodan skulle gå, kommer jag vara en vandrande zombie hela dagen och resten av veckan och delar av nästa vecka. Hårt liv.

två livsnjutare, on a boat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0