21 december - dag 9

9 dagar har vi varit här nu, kan inte bestämma om jag tycker tiden går fort eller långsamt. Lite av båda delarna kanske? Jag har som sagt inte haft någon tillgång till internet, men jag rapporterar! Därför kommer alla inläggen samtidigt nu. 

Sitter på ett internetcafé nu, klockan är lite över 11 här, alltså lite över 5 på morgonen hos er. Vi har besökt en massa gamla tanter och gubbar här i byn, börjar vänja mig vid att folk pratar om en när man går förbi. Vi har suttit här en stund och snart ska vi åka bort till hotellet där vi ska sola och bada lite. Solen den skiner och inte ett enda moln i sikte just nu. 


haha världens finaste lisalarre! jag saknar dig så himla mycket! <3

Nu går det nog ett par dagar innan nästa uppdatering, jag hoppas ni har djävulskt mycket snö där hemma nu. Jag längtar lite efter den. PUSSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0