26 december - dag 14

Nu har vi varit här precis två veckor. Saknar mig egen säng mer och mer, men ändå vill jag aldrig åka hem igen.

Idag har vi besökt en by som ligger lite längre ifrån än den byn vi bor i, där min mammas morbror bor. Stannade där i en timme och fick lite fika och sådär innan vi åkte vidare till hotellet för att få bada. Blev inte mer än 2 timmar innan solen försvann ner bakom hustaken. 

Imorgon ska min balklänning vara färdig och jag ska dit för att prova den. Håller alla mina tummar på att den är fin!

Vaknade av att den här dosen hade smitit in i vårt hus och flåsade mig i örat. Hur söta är dem inte? Tänker ta med mig allihopa hem. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0