6 december

Hehe, ska sluta med mina helt meningslösa inlägg. Orkar egentligen inte berätta om min helg, men jag vill göra det ändå, för den var så himla bra och jag orkar inte skriva på mitt religionsarbete. Fast egentligen går det inte att förklara och det vore dumt att försöka. Jag hade jävligt kul tillsammans med adam och anton och resten av gänget som jobbade. Fulla gamla gubbar som raggade och några tanter som däckade. Det gick ganska vilt till både på fredagen och lördagen med andra ord. 

27 timmars arbete under två dagar satte sina spår på söndagen när uppvisningen började. Det gick bra och känns skönt med lite uppehåll nu.

6 dagar kvar och igår kom snön, jag har ätit julbord två dagar irad och jag följer julkalendern. Försöker få in så mycket julmys som möljligt nu när jag har chans. Lussebullarna får följa med mig i resväskan, likaså en bunt julfilmer. Ska nog klara mig ganska bra i en månad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0