17 februari

Valde alternativ ett, var skönt. Skolan var något utöver det vanliga.. eller nej, det var den ju faktiskt inte. Vi kom, vi gjorde ingenting, vi åkte. Tog en brakfika på derés med mamma när jag kom till älmhult, det var gott och så välförtjänat. 


Känner mig för övrigt lite sådär idag, kan bjuda på det. Ska nog hitta en ny serie att plåga mig själv med, det är ju trots allt snart lov. Då måste man ha något att fördriva tiden med, särskilt morgon och kväll.

Bortser man från att jag precis sa att jag känner mig som tjejen på bilden, kan jag säga att jag faktiskt är lite glad. För det visade sig att världens coolaste mormor ska komma hit och bo i sverige i ett par månader. Ända från Australien till Sverige. Jag skulle nog betta på att hon pallar max tre dagar av vintern, sen åker hon nog hem igen. Hehe. Nästa vinter kommer hon förstårs, denna hade hon nog dött av. Vi får hoppas för hennes skull att vintern är mildare nästa år. Wie!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0